Naar mijn idee is de TRANSFORMATIE die je voor je klanten bereikt, het belangrijkste doel om na te streven, als je een nieuw niveau wil bereiken met je bedrijf. Het is de grootste gamechanger.
Want kennis overdragen is niet meer genoeg. Het gaat erom dat je klanten echt veranderen, en het nieuwe gaan incorporeren.
Als je dit meester wordt, komt er fantastische kansen tot je beschikking om je bedrijf te laten groeien. Niet zozeer in volume, maar wel in de WINST (d.w.z. omzet min kosten) die je maakt. Je hebt niet zoveel klanten nodig, je team is klein en je kosten blijven laag. Al wil je dat je model wel degelijk SCHAALBAAR is en dat ieder jaar je winst blijft groeien.
Hoe krijg je dit voor elkaar? Hoe zorg je dat je een grote transformatie bereikt EN dat je een schaalbaar bedrijf hebt waardoor je winst steeds kan groeien?
Een kernelement om klanten te helpen een grote transformatie te bereiken, is volgens mij het geven van exclusieve en intensieve RETREATS en EVENTS.
Er is geen betere plek om een echt belangrijke transformatie te bereiken dan in een retreat of kleinschalig event.
Retreats hebben als voordeel dat je ook zelf veel vervulling bereikt. Bovendien zijn ze uiterst lucratief, als je het slim aanpakt. Zelfs al met 1 retreat kun je je jaarinkomen verdienen. Het is een schaalbaar model, waardoor je steeds kunt blijven groeien.
Ik heb besloten mijn event LEVERAGE in november helemaal aan dit onderwerp te wijden. Zo belangrijk vind ik dit onderwerp voor alle transformatieondernemers. Afgelopen jaren heb ik duizenden mensen in mijn retreats en events ontvangen en tot transformatie gebracht. Ik heb hiermee miljoenen verdiend.
Graag draag ik bij LEVERAGE mijn kennis aan je over. Je leert hoe je retreats vol krijgt, inhoudelijk opbouwt en creëert, weergaloos aantrekkelijk maakt, hoe je er tonnen per jaar mee verdient in zo min mogelijk tijd, maar ook hoe je er de beste TRANSFORMATIE mee bereikt.
Wil je bij LEVERAGE komen? Het is een klein event, en we zitten al grotendeels vol. Er zijn nu nog 20 plaatsen beschikbaar.
Meld je aan voor de wachtlijst als je belangstelling hebt, je krijgt dan als eerste bericht als je je ticket kunt kopen.